WE ROCKS !!
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
WE ROCKS !!

enjoy your time with me ... the prince George

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب الحقيقي

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : طالب بكلية التربية
المزاج : مش فاهم مزاج يعني بس تمام

الحب الحقيقي Empty
مُساهمةموضوع: الحب الحقيقي   الحب الحقيقي Icon_minitimeالخميس مارس 06, 2008 10:36 am

[b][i] بصوا يا جماعة مش هنتكلم كتير علي ازاي تعرف ان البنت بتحبك ..
البنت بتبان انها بتحب الولد .. لان البنت حساسة اكتر من الولد ..
و الحب بطبيعتة بيبان مش مستني ان البنت تقولة .. لان البنت بطبعها خجولة عمرها ما هتقول انا بحبك.. لازم البداية تكون من عند الولد .. يتقرب منها و يكون حاطط في دماغة انة يرتبط بيها بجد
الحب كلمة ليها معاني الهد يا اصحابي.. عاوز تحت لازم تكون قد الكلمة دي .. ب يا خسارة دي كلمة
بقت لعبة في ايد الناس .. كل واحد يقول لواحدة بحبك .. حبة برص.. انتوا عارفين ان انت ممكن تقول بحبك من غير ما تتكلم خالص.. بس انتوا لسة صغيرين علي الكلام دا..
و البنت بطبيعها بتحب الشخص المحترم ... وطبعا هيبان عليها ازاي بتحبك و هتلاقيها بتتقرب منك في كل موقف وتخاف عليك ... بس انتوا لسة صغيرين.. وعلي فكرة الحب مش مرتبط بالقلب بس .. دا بيعتمد علي نضوج الشخصية .. يعني مثلا لو انت كنت حبيت وانت في الاعدادي .. و جيت تحكم علي حبك وانت كبير عامل زي الباب .. هتقول انا كنت اهبل ... بس خلاص الكلام .. عيشوا حياتكم من غير ما تعملوا اي حاجة غلط .. و ما تدوروش علي الحب .. وقت لما الحب الحقيقي يجي ولا حد هيقدر يمنعة وهتلاقية فاتحلك دراعة ...... سلاموز يا شباب
https://princegeorge.yoo7.com

الحب الحقيقي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-